Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Creació de la Comissió de seguiment de la Festa Major amb la Federació i altres entitats"

Avatar: Admin DecidimBCN Admin DecidimBCN

Descripción (Català)

  • -Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del districte.
  • +Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del Districte de les Corts.
  • +Per aconseguir aquesta fita, s'ha treballat per aconseguir un marc de relació constant amb les entitats del Districte de les Corts. El protocol de treball té les següents etapes:
  • +- Abril-maig: ronda de reunions individuals amb les diferents comissions de festes i associacions de veïns per preparar la propera festa major.
  • +- Juny: reunió conjunta amb totes les parts implicades.
  • +- Juliol i setembre: seguiment de la recepció de la documentació per a la gestió dels permisos d'ocupació de via pública i també de la programació de la festa major.
  • +- Després de la Festa Major de les Corts es fa l'avaluació final i es preparen les bases per organitzar la següent.

Descripción (Castellano)

  • -Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del districte.
  • +Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del Districte de les Corts.
  • +Per aconseguir aquesta fita, s'ha treballat per aconseguir un marc de relació constant amb les entitats del Districte de les Corts. El protocol de treball té les següents etapes:
  • +- Abril-maig: ronda de reunions individuals amb les diferents comissions de festes i associacions de veïns per preparar la propera festa major.
  • +- Juny: reunió conjunta amb totes les parts implicades.
  • +- Juliol i setembre: seguiment de la recepció de la documentació per a la gestió dels permisos d'ocupació de via pública i també de la programació de la festa major.
  • +- Després de la Festa Major de les Corts es fa l'avaluació final i es preparen les bases per organitzar la següent.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir