Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Creació de la Comissió de seguiment de la Festa Major amb la Federació i altres entitats

Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del Districte de les Corts. Per aconseguir aquesta fita, s'ha treballat per aconseguir un marc de relació constant amb les entitats del Districte de les Corts. El protocol de treball té les següents etapes: - Abril-maig: ronda de reunions individuals amb les diferents comissions de festes i associacions de veïns per preparar la propera festa major. - Juny: reunió conjunta amb totes les parts implicades. - Juliol i setembre: seguiment de la recepció de la documentació per a la gestió dels permisos d'ocupació de via pública i també de la programació de la festa major. - Després de la Festa Major de les Corts es fa l'avaluació final i es preparen les bases per organitzar la següent.
Comentario

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir