Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Proposta acceptada amb els següents matisos:

Caldria analitzar amb una mica més de profunditat els beneficis de les estratègies com l’aparició de personatges mediàtics, abans d’aplicar-les en aquest sentit.

El Pla Clima preveu desenvolupar una campanya àmplia de comunicació. Inclosa a la línia d’acció 13.

Llançar una campanya impactant i efectiva sobre els efectes del canvi climàtic i les vies per afrontar-los

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
Gran part dels participants van proposar la preparació i llançament d’una important campanya dirigida als “no convençuts”. Per a alguns, l’orientació d’aquesta campanya hauria de ser el més impactant possible, seguint el model d’anuncis de la DGT. Per tant, amb imatges dures associades a inundacions, al nombre de persones que moren per onades de calor, etc. En canvi, altres persones no apostaven per aquest model i volien una campanya efectiva a partir d’altres estratègies com per exemple l’aparició de personatges mediàtics (futbolistes, per exemple) i polítics predicant amb l’exemple. També es podria impulsar a partir d’iniciatives exemplificadores per part de l’administració. En tots els casos, però, es va coincidir que calia que aquesta campanya se sustentés en missatges associats a l’economia, la salut i el benestar, de manera que els canvis que proposi la campanya es visualitzin com a oportunitats per a beneficis personals i col·lectius. Cada públic necessita canals i interlocutors diferents i adequats a cada col·lectiu, més enllà dels missatges institucionals.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir