Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Inclosa a la línia d’acció 13.

Realitzar campanyes d’educació i conscienciació sobre el canvi climàtic

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
Per tal de provocar un autèntic canvi d’hàbits a la ciutadana, cal arribar als “no convençuts”, als quals no s’arriba per les vies institucionals clàssiques. Una mesura destinada, per exemple, a desincentivar l’ús del cotxe podria ser la d’utilitzar missatges el més impactants possible, vinculats als anuncis de cotxes (com es fa amb el tabac). Per arribar als “no convençuts” (la veïna del 3r, el veí del 4t) una via seria implicar a prescriptors representatius de cada tipus de destinatari (referents de barri), per tal de generar una comunicació de proximitat, i per tant més eficient, amb missatges més entenedors sobre el canvi climàtic.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir