Sessió Pla de Mobilitat Urbana - Infants 3
-
Escola Santa AnnaCarrer Bailen, 53
-
Sessió adreçada a recollir la percepció dels infants sobre la mobilitat de la ciutat. Amb una dinàmica participativa es recolliran els principals problemes i solucions que aporten els grups amb qui es treballa.
Reduir la presència de cotxesMillora de la neteja dels carrersMés presència de la Guàrdia UrbanaAnàlisi i diagnosi del sorollFomentar l’ús dels vehicles elèctrics / híbridsFomentar educació viària i cívicaTreure motos i bicis de les voreresMillora de la xarxa d'itinerarisActa PMU Escola Santa Anna 1r cursDescarregar fitxerActa de la sessió Pla de Mobilitat Urbana - Infants 3Acta de la trobada
OBERTURA. El globus vermell
EXPOSICIÓ TÈCNICA PMU. El globus vermell
Objectius i estructura del PMU
INTRODUCCIÓ PROCÉS PARTICIPATIU DEL PMU. El globus vermell
Desenvolupament, sessions previstes
EXPLICACIÓ DE LA SESSIÓ. El globus vermell
Objectius, estructura, temàtiques i metodologia
DEBAT GENERAL: DIAGNOSI + PROPOSTES
Es porta a l'escola un plafó gran de fusta per a la realització de la sessió. La part de l’esquerra del plafó funciona com una enquesta inicial que permet fer un estat de la qüestió i la de la dreta serveix per deixar constància dels problemes detectats i de les solucions proposades.
Durant gairebé una hora, la classe sencera debat sobre els problemes de mobilitat de la ciutat i mira de trobar-hi solucions. En paral·lel, un a un tots els alumnes van passant pel plafó i fan passar el fil blau que, a mode d’enquesta, recull l’edat que tenen, el districte on viuen, el districte on hi ha l’escola, el mode de desplaçament que fan servir entre casa i l’escola i el temps que triguen en aquest trajecte.
Al final de la sessió, cada un dels alumnes vota, posant un fil vermell, el problema que li sembla més greu i, posant un fil verd, la solució que li sembla més urgent.
POSADA EN COMÚ
FINAL: AGRAÏMENTS I TANCAMENT
Compartir