Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Ordenar els carrils bici entre Colom i el Parc de la Ciutadella"

Avatar: marc marc

Cos

  • -["
    \n
    Estat actual i problemes a resoldre:
    \n
    L’eix de carrers que hi ha entre la Plaça del Portal de la Pau (Colom) i el Parc de la Ciutadella representa l’única via de comunicació en bici que hi ha entre Sant Martí i Sants-Montjuïc, si no es vol anar pels carrers de vianants de Ciutat Vella (amb les corresponents situacions de conflicte) o via marítima. Actualment els carrils bici d’aquest eix estan principalment en vorera i van canviant d’una banda a l’altre del carrer, i en alguns trams desapareixen (p.ex. Pla Palau i Pg. d’Isabel II, un tram de 240 metres). En el mapa sí apareix el carril bici ‘pintat’ en tot aquest eix, així que es tractaria simplement d’una millora en la seguretat i la connexió de carrils bici existents (complint amb els requisits de les propostes de mobilitat). Actualment aquest eix disposa de com a mínim 8 carrils per a vehicles de motor, a més de la Ronda Litoral que transcorre per sota.
    \n
    Descripció de la proposta i impacte esperat:
    \n
    Es proposa millorar la seguretat i la connexió dels carrils bici que hi ha entre Colom i el Parc de la Ciutadella per a millorar la convivència entre vianants, bicicletes i vehicles a motor. Seguint les recomanacions del Bicicleta Club de Catalunya, es proposa que els carrils bici siguin unidireccionals i es posicionin a la calçada en els laterals, amb una franja de separació amb els carrils dels vehicles a motor. Aquesta millora no ha d’implicar cap reducció en l’espai dedicat al transport públic.
    \n
    Cost aproximat (opcional):
    \n
    750.000 €
    \n
    A qui més pot interessar la proposta i estaria bé tenir en compte en el projecte?
    \n
    Aquesta proposta pot interessar principalment als actuals usuaris de la bicicleta, i als futurs també, és a dir al conjunt de la societat. Aquesta proposta va en la línia de garantir el dret a l’ús de la bici de forma segura i de donar una alternativa al vehicle a motor per a reduir la contaminació atmosfèrica i acústica i reduir l’accidentalitat de tràfic. Per aquest motiu, aquesta proposta és de interès general i s’ha de tenir en conte el públic en general.
    \n
    "]
  • +["
    \n
    decidim.barcelona.pressupostos.2024.pregunta2.enunciat
    \n
    L’eix de carrers que hi ha entre la Plaça del Portal de la Pau (Colom) i el Parc de la Ciutadella representa l’única via de comunicació en bici que hi ha entre Sant Martí i Sants-Montjuïc, si no es vol anar pels carrers de vianants de Ciutat Vella (amb les corresponents situacions de conflicte) o via marítima. Actualment els carrils bici d’aquest eix estan principalment en vorera i van canviant d’una banda a l’altre del carrer, i en alguns trams desapareixen (p.ex. Pla Palau i Pg. d’Isabel II, un tram de 240 metres). En el mapa sí apareix el carril bici ‘pintat’ en tot aquest eix, així que es tractaria simplement d’una millora en la seguretat i la connexió de carrils bici existents (complint amb els requisits de les propostes de mobilitat). Actualment aquest eix disposa de com a mínim 8 carrils per a vehicles de motor, a més de la Ronda Litoral que transcorre per sota.
    \n
    decidim.barcelona.pressupostos.2024.pregunta3.enunciat
    \n
    Es proposa millorar la seguretat i la connexió dels carrils bici que hi ha entre Colom i el Parc de la Ciutadella per a millorar la convivència entre vianants, bicicletes i vehicles a motor. Seguint les recomanacions del Bicicleta Club de Catalunya, es proposa que els carrils bici siguin unidireccionals i es posicionin a la calçada en els laterals, amb una franja de separació amb els carrils dels vehicles a motor. Aquesta millora no ha d’implicar cap reducció en l’espai dedicat al transport públic.
    \n
    decidim.barcelona.pressupostos.2024.pregunta4.enunciat
    \n
    750.000 €
    \n
    decidim.barcelona.pressupostos.2024.pregunta5.enunciat
    \n
    Aquesta proposta pot interessar principalment als actuals usuaris de la bicicleta, i als futurs també, és a dir al conjunt de la societat. Aquesta proposta va en la línia de garantir el dret a l’ús de la bici de forma segura i de donar una alternativa al vehicle a motor per a reduir la contaminació atmosfèrica i acústica i reduir l’accidentalitat de tràfic. Per aquest motiu, aquesta proposta és de interès general i s’ha de tenir en conte al públic en general.
    \n
    "]

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir