Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Pacificació urgent de cruilla Rambla Poblenou / Avinguda Diagonal: Prioritzem la seguretat dels vianants!"

Avatar: Víctor C. Víctor C.

Ámbito territorial

  • -Ciutat
  • +Sant Martí de Provençals

Dirección

  • +Avinguda Diagonal 192, El Parc i la Llacuna del Poblenou, Barcelona, Barcelona, Catalunya

Translation missing: es.activemodel.attributes.proposal.latitude

  • +41.4053981440351

Translation missing: es.activemodel.attributes.proposal.longitude

  • +2.195506095886231

Cuerpo

  • -["
    \n
    decidim.barcelona.pressupostos.2024.pregunta2.enunciat
    \n
    En el creuament de la Rambla del Poblenou amb l'Avinguda Diagonal, s'ha generat un punt negre de mobilitat, on la manca de separació clara entre bicicletes, patinets i vianants ha convertit aquesta zona en un espai perillós i impracticable per a les persones. El carril bici creua literalment la zona d’espera per als vianants, que es veuen obligats a esquivar ciclistes i patinets mentre esperen el semàfor, creant una situació d’alt risc.\n\nA més, el tramvia passa molt a prop de la zona d'espera dels vianants, afegint un altre factor de perillositat extrema, ja que en qualsevol moment pot coincidir amb ciclistes o patinets que no respectin les distàncies de seguretat. Aquesta situació és especialment preocupant durant les hores punta, quan el trànsit de bicicletes, patinets i vianants s’intensifica.\n\nEstem davant d'una irresponsabilitat urbanística que vulnera directament la seguretat dels veïns i els drets dels vianants. En un tram anomenat \"Rambla\", que hauria de ser una zona tranquil·la i pacificada, l'actual configuració no només no afavoreix la convivència, sinó que la fa impossible, amb el risc d'accidents molt elevat.\n\nDades concretes:\n\nAlta densitat de trànsit de bicicletes i patinets: Cada dia circulen centenars de bicicletes i patinets per aquest tram, convertint-lo en un lloc extremadament perillós per als vianants. El carril bici creua directament per la zona d'espera del semàfor, una situació que augmenta el risc d'accidents.\nPerillositat del tramvia: El pas del tramvia en aquest punt, combinat amb el carril bici, crea una situació d'extrem perill. Els vianants es troben atrapats entre ciclistes i el tramvia, sense un espai segur per esperar el semàfor.\n\nAbsència de senyalització adequada: No hi ha senyals clares que diferenciïn els espais per a vianants, bicicletes i patinets, creant una confusió que posa en perill tothom.
    \n
    decidim.barcelona.pressupostos.2024.pregunta3.enunciat
    \n
    La meva proposta inclou la reorganització completa del trànsit en aquesta intersecció per garantir la seguretat dels vianants i pacificar la zona. \n\nLes actuacions concretes inclouen:\n\nEliminació del carril bici en la zona de vianants de l'Avinguda Diagonal, especialment on s’espera el semàfor. Això permetrà als vianants tenir un espai segur per esperar sense el risc de ser atropellats per bicicletes o patinets.\n\nCreació de carrils bici segregats en sentit vertical, allunyats de les zones peatonals i dels passos del tramvia, garantint que els ciclistes i patinets tinguin una ruta clara i segura sense posar en risc els vianants.\n\nMillora de la senyalització i delimitació clara dels espais per a vianants, ciclistes i vehicles, per evitar la confusió i el risc d'accidents. Això inclouria senyals que obliguin a les bicicletes i patinets a cedir el pas als vianants en zones crítiques com els passos de vianants.\nEls beneficis esperats inclouen:\n\nReducció significativa del risc d'accidents entre vianants, ciclistes, patinets i el tramvia.\nMillora de la seguretat viària per a tots els usuaris de la via.\n\nRestauració de la tranquil·litat i la convivència en una zona designada com \"Rambla\", retornant l'espai públic als vianants i garantint que puguin gaudir del barri sense riscos.
    \n
    decidim.barcelona.pressupostos.2024.pregunta4.enunciat
    \n
    El cost estimat per a la instal·lació de nova senyalització i la creació de carrils bici segregats, amb un pressupost aproximat d'entre 70.000 i 80.000 euros.\n\n
    \n
    decidim.barcelona.pressupostos.2024.pregunta5.enunciat
    \n
    Aquesta proposta és d’interès directe per als milers de residents i visitants de la Rambla del Poblenou i els vianants que transiten per aquesta intersecció perillosa diariament portant als nens a la escola. A més, beneficiarà els usuaris de bicicletes i patinets, que tindran rutes més segures i clares. També serà d'interès per a les associacions de veïns i entitats que promouen la seguretat viària i la pacificació de l'espai urbà.
    \n
    "]
  • +["
    \n
    Estat actual i problemes a resoldre:
    \n
    En el creuament de la Rambla del Poblenou amb l'Avinguda Diagonal, s'ha generat un punt negre de mobilitat, on la manca de separació clara entre bicicletes, patinets i vianants ha convertit aquesta zona en un espai perillós i impracticable per a les persones. El carril bici creua literalment la zona d’espera per als vianants, que es veuen obligats a esquivar ciclistes i patinets mentre esperen el semàfor, creant una situació d’alt risc.\n\nA més, el tramvia passa molt a prop de la zona d'espera dels vianants, afegint un altre factor de perillositat extrema, ja que en qualsevol moment pot coincidir amb ciclistes o patinets que no respectin les distàncies de seguretat. Aquesta situació és especialment preocupant durant les hores punta, quan el trànsit de bicicletes, patinets i vianants s’intensifica.\n\nEstem davant d'una irresponsabilitat urbanística que vulnera directament la seguretat dels veïns i els drets dels vianants. En un tram anomenat \"Rambla\", que hauria de ser una zona tranquil·la i pacificada, l'actual configuració no només no afavoreix la convivència, sinó que la fa impossible, amb el risc d'accidents molt elevat.\n\nDades concretes:\n\nAlta densitat de trànsit de bicicletes i patinets: Cada dia circulen centenars de bicicletes i patinets per aquest tram, convertint-lo en un lloc extremadament perillós per als vianants. El carril bici creua directament per la zona d'espera del semàfor, una situació que augmenta el risc d'accidents.\nPerillositat del tramvia: El pas del tramvia en aquest punt, combinat amb el carril bici, crea una situació d'extrem perill. Els vianants es troben atrapats entre ciclistes i el tramvia, sense un espai segur per esperar el semàfor.\n\nAbsència de senyalització adequada: No hi ha senyals clares que diferenciïn els espais per a vianants, bicicletes i patinets, creant una confusió que posa en perill tothom.
    \n
    Descripció de la proposta i impacte esperat:
    \n
    La meva proposta inclou la reorganització completa del trànsit en aquesta intersecció per garantir la seguretat dels vianants i pacificar la zona. \n\nLes actuacions concretes inclouen:\n\nEliminació del carril bici en la zona de vianants de l'Avinguda Diagonal, especialment on s’espera el semàfor. Això permetrà als vianants tenir un espai segur per esperar sense el risc de ser atropellats per bicicletes o patinets.\n\nCreació de carrils bici segregats en sentit vertical, allunyats de les zones peatonals i dels passos del tramvia, garantint que els ciclistes i patinets tinguin una ruta clara i segura sense posar en risc els vianants.\n\nMillora de la senyalització i delimitació clara dels espais per a vianants, ciclistes i vehicles, per evitar la confusió i el risc d'accidents. Això inclouria senyals que obliguin a les bicicletes i patinets a cedir el pas als vianants en zones crítiques com els passos de vianants.\nEls beneficis esperats inclouen:\n\nReducció significativa del risc d'accidents entre vianants, ciclistes, patinets i el tramvia.\nMillora de la seguretat viària per a tots els usuaris de la via.\n\nRestauració de la tranquil·litat i la convivència en una zona designada com \"Rambla\", retornant l'espai públic als vianants i garantint que puguin gaudir del barri sense riscos.
    \n
    Cost aproximat (opcional):
    \n
    El cost estimat per a la instal·lació de nova senyalització i la creació de carrils bici segregats, amb un pressupost aproximat d'entre 70.000 i 80.000 euros.\n\n
    \n
    A qui més pot interessar la proposta i estaria bé tenir en compte en el projecte?
    \n
    Aquesta proposta és d’interès directe per als milers de residents i visitants de la Rambla del Poblenou i els vianants que transiten per aquesta intersecció perillosa diariament portant als nens a la escola. A més, beneficiarà els usuaris de bicicletes i patinets, que tindran rutes més segures i clares. També serà d'interès per a les associacions de veïns i entitats que promouen la seguretat viària i la pacificació de l'espai urbà.
    \n
    "]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir