Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Sessió informativa

Novembre
14
2016
  • Auditori Calàbria 66
    Calàbria 66, Carrer de Calàbria, Barcelona, Espanya
  • 18:30 PM - 20:00 PM CET
OpenStreetMap - Calàbria 66, Carrer de Calàbria, Barcelona, Espanya
Avatar: Trobada oficial Trobada oficial

S’informarà la ciutadania sobre el procés, la seva voluntat, l'abast i el funcionament, així com dels criteris de selecció dels àmbits i les línies estratègiques sobre les quals es podrà fer proposta d’actuació, priorització i tria a partir de decidim.barcelona i les trobades presencials.

Acta de la trobada

El perfil de les persones assistents ha estat majoritàriament persones d'entre 45 i 65 anys i majors 65 anys. Pel que fa al gènere, han participat major proporció d'homes que de dones. La majoria dels assistents eren veïns i veïnes de la zona de l'Espai Veïnal Calàbria.

En primer lloc, la consellera del districte de l'Eixample ha presentat la sessió i explicat breument el projecte pilot dels pressupostos participatius al Districte de l'Eixample per a l'any 2017. Més tard l'equip dinamitzador, ha explicat amb l'ajuda d'un power-point en què consisteix el pressupost participatiu, els moments clau, qui pot participar en cada fase, els àmbits d'actuació, els criteris d'avaluació i viabilitat, els punts d'informació presencial, exemples i com funciona la plataforma decidim.barcelona.

Posteriorment s'ha obert un debat en el qual els assistents han pogut realitzar preguntes sobre el procés i plantejar dubtes. Alguns han plantejat exemples per veure si serien propostes que s'acceptarien o no.

D'algunes preguntes dels assistents es desprèn que hi ha certa confusió sobre el concepte del pressupost participatiu i el concepte de subvenció. S'explica que serà el Districte qui durà a terme les propostes que siguin seleccionades i no les entitats que ho hagin proposat, i aquesta és la diferència amb el sistema de subvencions.

S'explica la diferència entre "inversió", que és allò que una vegada realitzat es pot inventariar, és a dir, que roman físicament; en canvi, "despesa corrent" seria allò que s'empra per a projectes no físics o efímers.

Es valora la sessió de forma positiva perquè s'han pogut aclarir tots els dubtes que han sorgit sobre el procés. La presència de la Consellera ha permès també resoldre altres dubtes de caire més polític.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir