Dóna forma a l’Eixample
#decidimeixample Prova pilot - Pressupostos Participatius
Pla de reducció de la contaminació de vehicles comercials al barri
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Proposta vinculada a aquests resultats:
Proposta vinculada a aquests projectes:
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Guille Lopez
Gràcies per l'aportació Suso. L'informe tindria que incloure un estudi de viabilitat dels aspectes que comentes, per així veure si afirmacions cóm les que fas són certes o no. Actualment, per exemple, marques com Nissan ofereixen una furgoneta elèctrica (Nissan e-NV200, fabricada a Barcelona) que té una autonomia de 170 km i que gràcies a les ajudes estatals, l'important estalvi en manteniment i el zero consum en benzina resulten molt rentables. A més d'existir altres formes de transport de mercaderies, com ara les bicicletes de càrrega, que en un àrea tan densament poblada com l'Eixample resulten altament eficients.
En quant a l'autonomia de 170 Km, et diré que els taxistes de Barcelona ja fan com a mínim 200 Km diaris, nomès fent ciutat. Aixó vol dir que no podrien acabar la jornada sense recarregar. que es podríen quedar sense cárrega a mitja carrera. Que no podríen acceptar viatges en carretera, sense demanar-li al client que s'esperés per recarregar el vehicle, perque si vas curt de gasoil hi han benzineres per repostar, pero punts de recàrrega no. I en quant a les bicicletes de càrrega. A mi em dona l'imatge d'aquells pobres chinesos que surten a les pel·licules carretonejant la gent i les mercaderies amunt i avall. No se si a tu t'agradaria de treballar en aquestes condicions.
Carregant els comentaris ...