Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "33. Espai polivalent d'ús veïnal amb prioritat escolar"

Avatar: Democràcia Activa 22 Democràcia Activa 22

Títol (Català)

  • +33. Espai polivalent d'ús veïnal amb prioritat escolar

Títol (Castellano)

  • +33. Espai polivalent d'ús veïnal amb prioritat escolar

Descripció (Català)

  • +

    Des de les entitats es parteix d'aquests premissa i es debat per aconseguir la viabilitat de la compatibilitat d'usos. Des de l'escola i l'AMPA es reclama la prioritat d'ús del poliesportiu ja que es tracta de l'ampliació de l'escola, però no s'acaba de veure la polivalència ni l'ús veïnal. Posicions enfrontades sobre si l'espai és únicament un espai escolar, que es pot deixar a entitats quan no se'n fa ús, o compleix la doble funció també com a espai obert a les entitats.

    Des de l'escola es creu que l'AMPA no és una entitat més i que cal que les activitats que programin, ja que estan lligades a la comunitat educativa, haurien de tenir prioritat respecte d'altres que es proposin des del barri. Les entitats creuen que hauria d'haver un límit horari per a que des de l'escola i l'AMPA es programessin coses però a partir de certa hora, la programació i la possibilitat d'ús hauria de venir també per part de les entitats. Una part dels participants creuen que fora de l'horari escolar l'AMPA és una entitat més del barri i ha de gestionar les activitats igual que les altres entitats.

Descripció (Castellano)

  • +

    Des de les entitats es parteix d'aquests premissa i es debat per aconseguir la viabilitat de la compatibilitat d'usos. Des de l'escola i l'AMPA es reclama la prioritat d'ús del poliesportiu ja que es tracta de l'ampliació de l'escola, però no s'acaba de veure la polivalència ni l'ús veïnal. Posicions enfrontades sobre si l'espai és únicament un espai escolar, que es pot deixar a entitats quan no se'n fa ús, o compleix la doble funció també com a espai obert a les entitats.

    Des de l'escola es creu que l'AMPA no és una entitat més i que cal que les activitats que programin, ja que estan lligades a la comunitat educativa, haurien de tenir prioritat respecte d'altres que es proposin des del barri. Les entitats creuen que hauria d'haver un límit horari per a que des de l'escola i l'AMPA es programessin coses però a partir de certa hora, la programació i la possibilitat d'ús hauria de venir també per part de les entitats. Una part dels participants creuen que fora de l'horari escolar l'AMPA és una entitat més del barri i ha de gestionar les activitats igual que les altres entitats.

Àmbit

  • +el Poblenou

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir