Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Perllongament de la línia H10 fins a Ernest Lluch
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda. de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB. Per tant, Collblanc gaudirà d’una bona cobertura al nivell de la resta de la ciutat. No es pot dimensionar la xarxa per els esdeveniments esportius en el Nou Camp, de caràcter quinzenal que demanen un Pla específic de mobilitat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
És inacceptable limitar la H10 a Pl Sants i també que a Travessera de les Corts i Avinguda Madrid el bus passi només en un sentit. La H10 hauria de mantenir el recorregut per av.Madrid en els dos sentits, i la H8 per trav.Corts en els dos sentits constuint un nou carril bus en sentit la Maquinista. El terminal de la H8 hauria de ser a Ernest Lluch per a facilitar l'enllaç al TRAM. La H10 també s'hauria d'allargar fins a Ernest Lluch, però un terminal a Riera Blanca o al començament d'av.Madrid com actualment també pot ser acceptable.
Carregant els comentaris ...