Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Perllongament de la línia H10 fins a Ernest Lluch
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda. de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB. Per tant, Collblanc gaudirà d’una bona cobertura al nivell de la resta de la ciutat. No es pot dimensionar la xarxa per els esdeveniments esportius en el Nou Camp, de caràcter quinzenal que demanen un Pla específic de mobilitat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Aquesta modificació deixa sense connexió via bus, part del barri de Les Corts (que aplaudia per fi una via alternativa al metro) i Collblanc amb l'estació de Sants. Per a persones a discapacitat com mobilitat reduïda, és molt més fàcil moltes vegades, creuar una vorera per agafar un bus, que baixar escales i caminar passadissos per accedir a l'estació via metro. Tot això, afegint que en principi els cotxes de la línia 54 seguiran sent petits tot i que disminueixi la seva freqüència. N
Carregant els comentaris ...