Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La 54 es retalla lleugerament de la terminal de Cardenal Reig a Collblanc. Per donar cobertura territorial adequada, és necessari passar per l’Avda de Madrid, ja que la trama de la ciutat en aquest barri no permet passar amb suficient eficiència per altres carrers. La proposta final, recull la petició de fer doble sentit a Travessera de les Corts i a l’ Avda. de Madrid ( 54 i H8, ) i la H10 fins a la Pl. De Sants.

Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda. de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB. Per tant, Collblanc gaudirà de una bona cobertura al nivell de la resta de la ciutat.

Millorem la proposta de canvi de la línia 54

Avatar: Rosa M.B. Rosa M.B. Acceptada
La nova proposta és acabar la línia del 54 a la Riera Blanca. Fins ara passa per la carretera de Collblanc i Cardenal Reig, donant servei al veïns d'aquells carrers, seria més lògic que acabi o bé a la placa Ernest Lluch com la D20 o a Cardenal Reig on acaba la H8. Son dos carrers que tenen prou espai per fer-ho i no crea cap problema afegit.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir