Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
Per donar cobertura territorial adequada, és necessari passar per l’Avda. de Madrid, ja que la trama de la ciutat en aquest barri no permet passar amb suficient eficiència per altres carrers. La proposta final, recull la petició de fer doble sentit a Travessera de les Corts i l’Avda. de Madrid ( 54 i H8, ) i la H10 fins a la Pl. De Sants.
Els esdeveniments multitudinaris com els partits en el Nou Camp, mereixen un tractament específic que no es pot resoldre des de la NXB, ja que suposen volums de mobilitat ingents. Les estratègies per ordenar aquesta mobilitat passen necessàriament per combinacions coordinades, etc. de diferents modes de transport, metro, bus, bus especial, bus penyes, bicicletes, caminant ... i per un Pla de la Guardia Urbana per tallar carrers, aparcaments, gestionar les prioritats de pas etc.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir