Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
H8 - H10
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Els canvis que proposen són un autèntic despropòsit, s'ha de mantenir l'H10 per Mallorca i l'H8 per Pare Claret fins Passeig Sant Joan, Còrsega i Diagonal fins Francesc Macià, establir carrils bus bidireccionals a Travessera de Les Corts per l'H8 i Avinguda Madrid per l'H10, finalitzant ambdues línies a Ernest Lluch per enllaçar el barri de Les Corts amb el Trambaix.
Carregant els comentaris ...