Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
H8 - H10
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Darrerament la línia h10 omple un bus doble en la seva segona parada (badal amb avda madrid) entre les 8 i les 9. Aquest fet implica dues coses: que heu reduït la freqüència de pas considerablement (farà uns mesos això no succeïa) i que hi ha un gruix important de ciutadans (sí, aquella gent que viu a la ciutat i que paga impostos anualment) que utilitzen aquesta línia. Si la vostra idea és deixar Sants-Les Corts comunicada amb el centre pel 54, un bus petit que s'omple abans d'arribar a plaça del centre, el 75, que passa cada tres mesos lunars i de recorregut lent i súper atractiu, i l'H8 que sembla que es manté perquè enllaça la Sagrada Família amb el Camp Nou, que agraeix tota la comunitat turística... Anteriorment també teniem el 56, però algun cap brillant que no és usuari de bus o que té molt de temps lliure per anar d'un lloc a un altre, va ser substituït per la súper pràctica combinació de dos busos amb una estació d'enllaç que implica tres semàfors a plaça Espanya.
Carregant els comentaris ...