Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
H8 - H10
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
És inacceptable limitar la H10 a Pl Sants i també que a Travessera de les Corts i Avinguda Madrid el bus passi només en un sentit. La H10 hauria de mantenir el recorregut per av.Madrid en els dos sentits, i la H8 per trav.Corts en els dos sentits constuint un nou carril bus en sentit la Maquinista. El terminal de la H8 hauria de ser a Ernest Lluch per a facilitar l'enllaç al TRAM. La H10 també s'hauria d'allargar fins a Ernest Lluch, però un terminal a Riera Blanca o al començament d'av.Madrid com actualment també pot ser acceptable.
Carregant els comentaris ...