Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
H8 - H10
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
A la zona de l'esquerra de l'Eixample es considera fonamental mantenir el recorregut per València / Mallorca de la línia H10 en la seva totalitat. El trasllat a Aragó perjudica l'accés a equipaments del barri importants (mercat del ninot, hospital Clínic, Sagrada Família...), estacions de línies verticals de metro i FGC (Verdaguer, Provnça...) i escoles (Sant Miquel, Shalom, institut Joan Maragall...). A més, es perd el caràcter rectilini de la línia, amb la qual cosa augmentaria la durada de molts trajectes amb destinació a la nova esquerra de l'Eixample i Sants/Les Corts.
Es proposa mantenir el traçat actual de les línies H10, H8 i 20.
El 20 permet reforçar el servei del H10 i unir els corredors València/ Mallorca amb Rosselló/Còrsega molt utilitzats, cosa que es perdria.
L'eventual trasllat del H8 (que tampoc comparteixo) en cap cas hauria de perjudicar el traçat del H10 i la supressió del 20.
Carregant els comentaris ...