Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
H8 - H10
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Que sentido tiene quitar el h8 de la avd de Madrid donde hay vecinos a ambos lados de la calle para que pase ahora entre comandante Benítez y Riera blanca donde en un lado no vive ningún vecino. Sin hablar de los inconvenientes que tendremos los usuarios de este bus que lo cogemos diariamente los días de fútbol. El que ha pensado esto ha pasado un día de fútbol entre comandante Benítez y Riera blanca en el h8 sentido Hospitalet, me parece que no. Los vecinos no tenemos que soportar más inconvenientes, sólo faltaba estar esperando el bus rodeado de la manada de gente que va al fútbol para ir al centro de la ciudad. Por no comentar el aumento de siniestralidad que comportara poner un carril en sentido contrario en este tramo de les Corts, cuando 90.000 personas acuden para entrar en un sitio con prisa y sin mirar nada.
Carregant els comentaris ...