Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Mantenir la H10 per avinguda Madrid i la H8 per Travessera de les Corts en tots dos sentits.
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB.
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Certament, és imprescindible que la línia H10 acabi on està ara, al final de la ciutat. Per començar és un accés directe del veïnat de Les Corts al centre de Barcelona sense transbordaments. En segon lloc, si el que es pretén és que la nova xarxa arribi i travessi tota la ciutat, acabi al final dels límits amb l'Hospitalet. No té cap sentit que la plaça de Sants sigui el final, ja que deixarà de ser un servei per al veïnat de Les Corts. Actualment presta un servei excel·lent i permet una mobilitat tant pel barri com per accedir al centre o a l'altra banda de la ciutat. S'ha de pensar en els veïns i en els serveis que presta. En definitiva, en facilitar la vida de les persones. Ja prou que vam lluitar per estendre la línia de l'antic 15 i prou que patim la demora excessiva del 54 com per, a sobre, que ens eliminin l'única via ràpida i eficient de la que gaudim en el barri.
Carregant els comentaris ...