Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Mantenir la H10 per avinguda Madrid i la H8 per Travessera de les Corts en tots dos sentits.
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB.
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Les incidències del canvi de recorregut de l'H8 ja les estem patín també els veïns de Sants (triangle Carrer de Sants/Av. de Madrid/Arizala). El nou traçat comporta caminar +de 8 m per accedir a la parada i uns altres 8 per arribar a la zona Av. Diagonal/Numància/Marquès de Sentmenat. No tenim cap servei alternatiu ni de bus ni de metro que no comporti una caminada important per arribar. I la proposta del doble sentit d'aquesta línia no és una solució per a nosaltres.
Això ha comportat l'agreujament en el servei del 54, ara mateix insostenible (servei que ja era molt deficient, per temps d'espera i capacitat). En hores puntes és impossible accedir al bus a l'alçada d'Arizala/Av. de Madrid, està a rebentar. Si la opció del doble sentit fos la única viable, caldria incrementar la freqüència i substituir per vehicles grans. En cas contrari no solventarem res de res.
Aquest panorama és el que ens ha deixat els canvis d'itinerari !!! La meva proposta és tornar a com estàvem.
Carregant els comentaris ...