Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La millor configuració de les noves línies i de les convencionals en aquest sector de la ciutat que hem treballat, comparat alternatives, i desenvolupat a partir d’altres propostes del procés d’informació i debat contemplades, és la següent: Ja existeix nova línia de Nova Xarxa en la Crtra. de Sants, la D20, és per aquesta raó que el final de la H10 s’ha planificat a la Pl. De Sants. Collblanc tindrà de NXB la H8 en doble sentit per la Travessera de Les Corts, i la 54 en doble sentit per la Avda . de Madrid amb freqüències molt similars a les de la NXB. 

Prolongació de la 27 fins a Pl de Sants

Avatar: erk erk Acceptada
Trobem interessant la proposta que alguna línia circuli pel pg.Sant Antoni en tots dos sentits, però clarament la H10 no és adequada per a fer-ho, ja que es perdria la connexió entre les Corts i Mallorca/València que sempre havia fet la línia 43. En canvi, és un perllogament adequat per a la 27 des de l'Estació de Sants fins a Pl de Sants.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir