Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

S’està treballant específicament en aquest tema, existeix també un grup de treball que avalua les condicions dels intercanviadors o àrees d’intercanvi per proposar millores tant de senyalització, com de reducció, sempre que les condicions de l’espai públic ho permetin i les distàncies entre parades.

S’estan re estudiant alguns intercanvis, precisament per minimitzar recorreguts entre les parades d’intercanvi, és el cas de la H6 amb la futura V19, on es modificarà lleugerament el recorregut de la V19 per fer l’intercanvi amb la H8 abans entri en el túnel de Camèlies.

De fet en el cas de Lesseps, es modificarà el pas de la H6, ara per l’interior del pas inferior viari, i passarà per la superfície de la plaça, precisament per millorar les condicions de cobertura de les parades i el més important, dels intercanvies amb altres línies. Aquesta actuació requerirà d’alguns petits ajustos en la urbanització, acompanyats de la senyalització viària corresponent.

Ubicació de les parades a les zones d'intercanvi

Avatar: Albertf Albertf Acceptada
Ubicar totes les parades a les zones d'intercanvi molt mes a prop de les cantonades. Actualment hi ha parades allunyades que es podrien posar mes a prop de la línea que creua: H6 Mitre/Lesseps, V13 Muntaner/Gran Via, V11 Ganduxer/Mitre, V15 Balmes/Passeig Sant Gervasi, V15 i V17 Via Laietana/Passeig Colón, i moltes altres.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir