Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La definició, entre altres paràmetres, del tipus i capacitat del vehicle d’una línia concreta , es dimensiona en base a una modelització, el resultat de la qual, permet dimensionar el servei de sortida, i fer un seguiment exhaustiu dia a dia del funcionament de cada línia, la identificació, avaluació i proposta de mesures correctores a partir de les incidències detectades en el seguiment, i altres aspectes relacionats amb l’explotació de les línies. Aquestes incidències que es mencionen en aquesta petició, estan detectades per TMB, i s’intenten solucionar o minimitzar, amb els recursos disponibles. En la fase en la que estem, és del tot necessari establir ajustos de forma continuada fins que tota la xarxa estigui operativa, ja que entre altres coses, la NXB està experimentant un ritme de creixement de passatgers molt notable que no sabem com evolucionarà, a banda de que amb l’actual nivell de desplegament no s’està desenvolupant tota la potencialitat de la NXB. 

Les línies Verticals (V) necessiten vehicles llargs (18m)

Avatar: cesaraguado cesaraguado Acceptada
En moltes línies verticals (V27, V13, V11) trobem vehicles curts a hores puntes. Per exemple, a la líniea V27 m'han confirmat que mai tenen venicles llargs de 18m. Això no dona un bon servei doncs són línies verticals de 5-7 km i que ara han de substituir les línies que anaven des d'un barri al centre. Han de tenir vehicles llargs.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir