Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La definició, entre altres paràmetres, del tipus i capacitat del vehicle d’una línia concreta , es dimensiona en base a una modelització, el resultat de la qual, permet dimensionar el servei de sortida, i fer un seguiment exhaustiu dia a dia del funcionament de cada línia, la identificació, avaluació i proposta de mesures correctores a partir de les incidències detectades en el seguiment, i altres aspectes relacionats amb l’explotació de les línies. Aquestes incidències que es mencionen en aquesta petició, estan detectades per TMB, i s’intenten solucionar o minimitzar, amb els recursos disponibles. En la fase en la que estem, és del tot necessari establir ajustos de forma continuada fins que tota la xarxa estigui operativa, ja que entre altres coses, la NXB està experimentant un ritme de creixement de passatgers molt notable que no sabem com evolucionarà, a banda de que amb l’actual nivell de desplegament no s’està desenvolupant tota la potencialitat de la NXB. 

Les línies Verticals (V) necessiten vehicles llargs (18m)

Avatar: cesaraguado cesaraguado Acceptada
En moltes línies verticals (V27, V13, V11) trobem vehicles curts a hores puntes. Per exemple, a la líniea V27 m'han confirmat que mai tenen venicles llargs de 18m. Això no dona un bon servei doncs són línies verticals de 5-7 km i que ara han de substituir les línies que anaven des d'un barri al centre. Han de tenir vehicles llargs.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir