Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
S’està treballant en aquest sentit, i buscant alternatives viables i raonables que siguin compatibles amb les activitats turístiques i amb el normal desenvolupament de les activitats de la ciutat. Mesures com ara restringir o ampliar els horaris o restringir el nombre d’entrades dels punts més turístics, pot ajudar a alleugerir les hores punta. Promocionar altres recorreguts dintre de la ciutat per diversificar l’oferta és també una de les estratègies en las que s’està treballant.
La pacificació de determinades zones turístiques, no forma part de l’objecte ni de l’abast d’aquest projecte, ja que és un tema molt més transversal que en el seu conjunt depèn de diferents estratègies d’actuacions liderades des de l’Ajuntament i altres Administracions. Pel que fa als autobusos, s’està treballant per minimitzar els efectes adversos per la ciutadania derivat de la sobreocupació d’aquestes dues línies, en concret la línia 92, que es transformarà en la nova V19, la millora de capacitat vindrà en proporció a la millora de freqüència de 14 minuts de la 92 a 8 minuts de la V19, el que suposa un increment molt important de capacitat de l’ordre del 75%.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir