El recorregut del 20, és en bona part concomitant amb línies de la nova xarxa, per tant, està justificada la seva reconversió, en aquest cas amb la H8. A més a més, la H8 com totes les noves línies horitzontals, s’implanten de forma que cobreixin tota l’extensió possible de la ciutat, en aquest cas, des del riu Besòs fins pràcticament l’Hospitalet. Així doncs, la nova 20 (H8) ofereix millor servei, ja que pot recollir els intercanvis de totes les línies verticals mar-muntanya, cosa que la 20 només podia fer en dues terceres parts de la ciutat. Cal afegir que la nova 20 (H8) circularà amb freqüències més bones de l’ordre de 7 minuts, en canvi la 20 circula cada 9 minuts. I també que comença en dia feiner a les 5h 35, ( 5h 20 la línia 20 ) i acaba a les 23h 30, una hora més tard que la línia 20.
Totes les destinacions que s’indiquen en la proposta queden servides per la H8, la H6 (l'Hospital de Sant Pau, Creu Roja, Dos de Maig i Clínica Puigvert, també recupera connexió amb els barris Gràcia, Camp d’en Grassot, Sagrada Família ). Per anar a Sant Antoni, Poblesec o Estació Marítima caldrà fer intercanvi amb la V11.
Compartir