El nou sistema de la NXB demana un esforç al ciutadà que és fer, en molts casos, un intercanvi de línies. El sistema està implantat de manera que en molts casos, aquests intercanvis es facin en la mateixa parada, i en el cas que no sigui possible, amb recorreguts petits caminant, i ven senyalitzats i adaptats a PMR ( persones amb mobilitat reduïda ).
S’estan tornant a estudiar alguns intercanvis, precisament per minimitzar recorreguts entre les parades d’intercanvi, és el cas de la H6 amb la futura V19, on es modificarà lleugerament el recorregut de la V19 per fer l’intercanvi amb la H8 abans entri en el túnel de Camèlies.
En el cas de la Pl. Lesseps, també es facilitarà el pas de la H6 per la superfície de la Plaça en lloc de passar pel pas inferior, reduint molt considerablement les distàncies entre les parades d’intercanvi. També s’estan fent actuacions de millora en la senyalització de les àrees d’intercanvi. S’està treballant específicament en aquest tema. Existeix un grup de treball que avalua les condicions dels intercanviadors o àrees d’intercanvi, per proposar millores tant de senyalització, com de reducció, sempre que les condicions de l’espai públic ho permetin, considerant les distancies entre parades.
Compartir