Aquest recorregut que contempla aquesta proposta suposaria un canvis en la distribució de les línies, no tindria sentit, ja que les línies horitzontals, verticals i diagonals estan distribuïdes atenent a criteris de cobertura, tipus de via etc.
La resta de modificacions que es faran en la H6 són les següents: es modificarà el pas de la H6 en l’àmbit del pas inferior de la Pl. Lesseps, es rectificarà el recorregut actual de forma que el bus passarà per superfície, precisament per recuperar les parades de la plaça i així millorar els intercanvis.
Les parades de Travessera costat Besòs de Lesseps, recuperaran la seva ubicació inicial aproximadament.
La idea és posar les noves parades de forma coordinada amb les obres de reurbanització de la Travessera de Dalt, aquestes obres es preveu finalitzar-les al maig de 2017.
Precisament la posada en servei en fase 5.1 ( tardor de 2017). De la nova D40, que farà el seu recorregut en aquest sector de la ciutat per Verge de Montserrat, aquesta circumstància ens permet reordenar el recorregut de la H6 en el sentit que figura en aquesta petició. Per tant, la H6 circularà per la Ronda del Guinardó. Per fer possible aquest recorregut, caldrà reordenar viàriament la Ronda del Guinardo, de forma que passarà de ser un vial en una direcció, a doble direcció amb un carril bus en cada sentit ( i per la nit d’aparcament ). Aquest canvi també suposarà millorar molt notablement l’accés a l’Hospital de Sant Pau pel seu costat muntanya.
La H6 també incrementarà el seu recorregut en el seu tram final. Actualment, finalitza en Fabra i Puig amb Meridiana, i perllongarà fins al c/ Josep Soldevila amb Onze de Setembre.
Compartir