Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
En quant a les rampes retràctils per accedir a l’interior del bus, la flota de busos de TMB, no disposa d’un únic model ni fabricant de plataforma retràctil pels PMR, per raons de compatibilitat amb tots els diferents tipus i fabricants de xassís dels vehicles de que composen la flota, estàndards, articulats, de barri, midis...circumstància que complica enormement el manteniment d’aquest dispositiu. TMB està fent un gran esforç de manteniment per minimitzar avaries i per renovar plataformes.
La pràctica totalitat de la flota d’autobusos està específicament dissenyada per permetre l’accés a aquest col•lectiu, la plataforma del vehicle dels busos estàndards, articulats i biarticulats, és el més baixa que els acords geomètrics dels nostres carrers permeten, (canvis de rasant en les cruïlles ), estan dotats de rampes retràctils, el desnivell de gran part de la flota entre la plataforma interior i la vorera es de l’ordre d’un graó ( excepte algun model de bus del barri utilitzat en carrers de muntanya, on per raons de la grandària del vehicle, radis de gir, distància entre eixos de les rodes, diàmetre de les rodes, tipus de xassís, voladís anterior i posterior del bus etc. fan que no sigui possible dissenyar aquets vehicles amb doble plataforma, és per aquesta raó que cal superar més d’un graó ). En la resta de vehicles, la plataforma té una pendent suau, amb paviment antilliscant, i espai lliure suficient i seients d’ús preferent per acomodar a aquest col•lectiu. Aquest espai, en general, no pot ser més gran , perquè no és possible disposar de tota la plataforma del vehicle a la cota baixa, ja que el xassís, les rodes, la transmissió, el motor i la resta de sistemes del vehicle, necessiten també, espai per sota de la plataforma. És per aquesta raó que cal pujar graons dintre del bus per accedir als seients normals.
Necessitem, com no podria ser d’una altra manera, que el comportament cívic del ciutadà, en les cues per pujar al bus, en l’ús dels seients preferents, i un llarg etc. sigui el millor possible per tal que es prioritzi l’ús d’aquests seients reservats per aquells que ho necessiten.
Cal remarcar, que amb el nou sistema, amb l’increment molt important d’ intercanvis entre línies, alhora de respectar, per exemple els seients d’ús preferent, és més crític, ja que una mateixa persona es mourà en dos autobusos diferents.
Es faran campanyes específiques per promoure i divulgar determinades normes de civisme pel que fa a l’ús dintre i fora del autobús, sobretot alhora de cedir els seients a la gent gran, o amb problemes de mobilitat, per tal d’aconseguir que el civisme de l’ús dintre i fora de l’autobús sigui el que correspon a la ciutadania de Barcelona.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir