Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
Soterrar el Tram, implicaria canvi total d’estratègia en matèria d’infraestructures. De fet en el PDI (Pla Director d’Infraestructures ), document gestionat per la Generalitat on es fa el llistat de totes les actuacions de caràcter infraestructural relatives al transport de Catalunya, una de les actuacions a la que es fa referència és la nova línia de metro L8 Pl. Espanya, Hospital Clínic, Francesc Macià, Gracia, Plaça de les Glòries, Besòs.
Com es pot veure segueix un traçat que en part, és paral•lel a la Diagonal, per tant faria una funció molt semblant a la del futur Tramvia de la Diagonal. El pressupost és de l’ordre de 475 M€, en canvi, el del Tramvia seria de l’ordre d’ uns 175 M€ aproximadament una la tercera part. Aquesta circumstància en l’actual conjuntura econòmica, fa que decantar-se per l’opció Tramvia sembli el més raonable.
En quant al tema de la interferència amb la H8 i el futur Tramvia, existeix solució tècnica senzilla i viable, consistent en modificar el recorregut de la H8 per la Diagonal. Per fer-ho per l’Eixample Esquerra, recuperant cobertura territorial, creuant la Diagonal a l’alçada de Rosselló- Roger de Llúria / Pau Claris. De manera perfectament compatible amb el Tramvia.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir