Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

No podem solapar les dues línies fent el recorregut de Mina de la Ciutat, Pg. del Bosc de Roquetes, Aiguablava, per dues raons. La primera perquè suposaria una redundància de línies injustificable, des del punt de vista de l’eficiència del servei, dues línies d’alta freqüència, de l’ordre de 7 i 8 minuts respectivament, una d’elles articulada, la D40, significaria donar una oferta al barri molt superior a la demanda que necessita el barri.

L’altra raó, es que la D40 està planificada de forma que faci el seu servei amb vehicles articulats, ja que es preveu un nivell de servei molt important en aquesta línia, sobre tot en el seu tram central, que es posarà en servei la propera tardor de 2017. Les pendents d’alguns dels carrers per on passaria la D40 articulada, no son aptes per aquest tipus de vehicle.

Per tant, pel que fa a la D40, contemplem la situació del terminal en Ronda de la Guineueta Vella i el recorregut definit en la proposta base del projecte. Cal remarcar a favor de la proposta base de la NXB, que una alta proporció dels veïns de Roquetes, segons figura en les dades de passatge de les parades de TMB, fan una mobilitat fins l’entorn aproximadament de la Pl. de la República, aquest recorregut és totalment concomitant V27 i la futura D40.

Que la V29 se solapi amb la D40

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
En la sessió de Roquetes es va demanar que la V29 se solapi amb la D40 o bé que es quedi on on està prevista la terminal de la D40 a Canyelles

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir