L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Com es pot participar?
En l’actual context sanitari, per motius de seguretat, no es podrà assistir presencialment a la reunió, i es podrà participar digitalment:
Excepcionalment es podran presentar peticions per escrit, fins a 24h abans de l'inici de l'Audiència pública a:
Seu del Districte
Casals de Barri: Mas Guinardó, Font d’en Fargues, Pirineu, Can Travi, sala polivalent de Montbau
Centres Cívics:Teixonera, Casa Groga, Matas i Ramis i Carmel
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Podeu seguir la sessió a través de
Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, no es podrà assistir presencialment amb l'objectiu de reduir la mobilitat i la interacció social.