La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica, amb aquestes formes de participació:
Digitalment, a través de la Sala Virtual el mateix dia de la sessió. Si només es vol participar com a espectador, es podrà fer a través de l’streaming de Youtube que s’emetrà en directe al web del Districte.
Presencialment a la mateixa sala, assistint en persona, el dimecres 13 de novembre, en Seu del Districte, Ronda Guinardó,49. En cas de superar l’aforament previst de la sala, se seguirà l’ordre d’arribada.
Caldrà formular la pregunta de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a través del formulari de preguntes anticipades, fins a 48 hores abans de la celebració de l’Audiència.
Per a qui no hagi pogut avançar la seva intervenció, es deixarà a disposició dels ciutadans que estiguin presencialment a la sala, sol·licituds per escrit per a que manifestin la seva voluntat d’intervenció i poder així donar la paraula en el transcurs de l’audiència. Les sol·licituds estaran a disposició del veïnat fins a 10 minuts després d’haver començat la sessió. Després, seran retirades.
Si la persona que ha fet la petició a través del Decidim no pot assistir-hi virtual o presencialment per tal de formular la seva intervenció, aquesta no serà llegida en el transcurs de la sessió i es respondrà per correu.