Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Audiencia Pública de Sant Martí. Sesión ordinaria. Noviembre de 2021"

Avatar: Josep Pasqual Josep Pasqual

Descripción (Català)

  • -

    Atès l’actual context i seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, la sessió serà semipresencial amb aforament limitat per tal de poder garantir la distància interpersonal complementant-se la participació ciutadana a través d’un sistema d’intervenció per videoconferència per a les persones que degut a l’aforament limitat no puguin assistir-hi presencialment i així ho sol·licitin. Les sol·licituds de participació presencial seran ateses per ordre de petició fins a esgotar el nombre de places disponibles, que en aquesta sessió són un total de 20 places.

    Per poder intervenir a l’audiència pública en qualsevol de les modalitats (presencial o a distància per videoconferència) és necessari que de forma anticipada es facilitin les dades personals i l’objecte de la intervenció a través del formulari disponible.

    En qualsevol dels dos casos, és un requisit omplir el:

    FORMULARI DE SOL·LICITUD

    Les persones que vulguin plantejar preguntes o peticions en directe a l'Audiència Pública, han de clicar el següent enllaç, FORMULARI DE PETICIÓ D'INTERVENCIÓ, i facilitar anticipadament les dades personals i l'objecte principal de la seva intervenció. S’hi admetran peticions fins dilluns 8 de novembre a les 18 h. Un cop fet això:

    • PER INTERVENIR-HI PER VIDEOCONFERÈNCIA. Les persones que hagin pres aquesta opció rebran l’enllaç de connexió a la videoconferència per correu electrònic el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h), cosa que els permetrà connectar-s'hi a l'hora de l'inici.
    • PER ASSISTIR-HI PRESENCIALMENT. Les persones que consignin aquesta opció, han d'esperar a rebre per correu electrònic la confirmació de reserva de plaça (cosa que tindrà lloc el mateix dia de la sessió abans de les 14 h). Les sol·licituds seran ateses per ordre cronològic fins a exhaurir les places disponibles (actualment 20, en aplicació de les mesures sanitàries), i només accediran a la sala d'actes les persones que, prèvia identificació, hagin rebut la confirmació de plaça. En cas de no disposar de plaça, rebran l'enllaç de connexió a la videoconferència.


    📺 L'Audiència Pública serà retransmesa per streaming a través del següent espai:




  • +

    Atès l’actual context, la sessió serà presencial amb aforament limitat per tal d'evitar aglomeracions de persones i es complementarà amb un sistema d’intervenció per videoconferència per a les persones que ho prefereixin.

    Per poder intervenir a l’Audiència pública és necessari que de forma anticipada es facilitin les dades personals i l’objecte de la intervenció a través del formulari disponible en el següent enllaç:

    FORMULARI DE PETICIÓ D'INTERVENCIÓ

    S’hi admetran peticions fins dilluns 8 de novembre a les 18 h. Un cop fet això:

    • PARTICIPACIÓ PER VIDEOCONFERÈNCIA. Les persones que hagin pres aquesta opció rebran l’enllaç de connexió a la videoconferència per correu electrònic el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h) i hauran de connectar-s’hi a l’hora inicial per fer les comprovacions tècniques oportunes. La gestió del torn de paraules és a càrrec de la Presidència del Consell.
    • PARTICIPACIÓ PRESENCIAL.  Les persones que hagin consignat la voluntat de ser-hi presents, hauran de rebre la confirmació d’accés a la sala d’actes, cosa que tindrà lloc per correu-e el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h). En cas que el nombre de peticions superi l’aforament de la sala, s’atorgaran per ordre cronològic de sol·licitud, i a la resta de persones se’ls convidarà a participar per videoconferència. A la sala d’actes només hi podran accedir les persones que hagin rebut l’autorització expressa.


    📺 L'Audiència Pública serà retransmesa per streaming a través del següent espai:




Descripción (Castellano)

  • -

    En seguimiento de las medidas sanitarias, la asistencia a esta sesión será o bien 1) telemática por videoconferencia, o bien 2) presencial según la disponibilidad del aforo de la sala.

    En cualquiera de los dos casos, es un requisito rellenar el:

    FORMULARIO DE SOLICITUD

    Las personas que deseen formular preguntas o peticiones en directo en la Audiencia Pública, deben acceder al siguiente enlace, FORMULARIO DE PETICIÓN DE INTERVENCIÓN, y facilitar anticipadamente los datos personales y el objeto principal de su intervención. Se admitiran peticiones hasta el lunes 8 de noviembre a las 18 h. Una vez cumplimentado:

    • PARA INTERVENIR POR VIDEOCONFERENCIA. Las personas que hayan tomado esta opción recibiran el enlace de conexión a la videoconferencia por correo electrónico el mismo día de la sesión (antes de las 14 h), lo que les permitirá conectarse a la hora inicial.
    • PARA ASISTIR PRESENCIALMENTE. Las personas que consignen esta opción, deben esperar a recibir por correo electrónico la confirmación de reserva de plaza (cosa que tendrá lugar el mismo día de la sesión antes de las 14 h). Las solicitudes se atenderan por orden cronológico hasta agotar las plazas disponibles (actualmente 20, en aplicación de las medidas sanitarias), y sólo accederan a la sala de actos las personas que, previa identificación, hayan recibido la confirmación de plaza . En caso de no disponer de plaza, recibirán el enlace de conexión a la videoconferencia.


    📺 La Audiencia Pública será retransmitida por streaming a través del siguiente espacio:


  • +

    A causa del actual contexto, la sesión será presencial con aforo limitado con el fin de evitar aglomeraciones de personas y se complementará con un sistema de intervención por videoconferencia para las personas que lo prefieran.

    Para poder intervenir en l’Audiencia pública es necesario que de forma anticipada se faciliten los datos personales y el objeto de la intervención a través del formulario disponible en el siguiente enlace:

    FORMULARIO DE PETICIÓN DE INTERVENCIÓN

    Se admitiran peticiones hasta el lunes 8 de noviembre a las 18 h. Una vez hecho esto:

    • PARTICIPACIÓN POR VIDEOCONFERENCIA. Las personas que hayan tomado esta opción recibiran el enlace de conexión a la videoconferencia por correo-e el mismo día de la sesión (antes de las 14 h) y deberan conectarse a la hora inicial para hacer las comprobaciones técnicas oportunas. La gestión del turno de palabras es a cargo de la Presidencia del Consejo.
    • PARTICIPACIÓN PRESENCIAL. Las personas que hayan consignado la voluntat de estar presentes, deberan recibir la confirmación de acceso a la sala de actos, cosa que tendrá lugar por correo-e el mismo día de la sesión (antes de las 14 h). En caso que el número de peticiones supere el aforo de la sala, las plazas disponibles se otorgaran por ordre cronològico de solicitud, y al resto personas seran invitados a participar por videoconferencia. A la sala d’actes solo podran acceder las personas que hayan recibido la autorización expresa.


    📺 La Audiencia Pública será retransmitida por streaming a través del siguiente espacio:


Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir