Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Audiencia Pública de Sant Martí. Sesión ordinaria. Noviembre de 2021"

Avatar: Josep Pasqual Josep Pasqual

Descripción (Català)

  • -

    Atès l’actual context, la sessió serà presencial amb aforament limitat per tal d'evitar aglomeracions de persones i es complementarà amb un sistema d’intervenció per videoconferència per a les persones que ho prefereixin.

    Per poder intervenir a l’Audiència pública és necessari que de forma anticipada es facilitin les dades personals i l’objecte de la intervenció a través del formulari disponible en el següent enllaç:

    FORMULARI DE PETICIÓ D'INTERVENCIÓ

    S’hi admetran peticions fins dilluns 8 de novembre a les 18 h. Un cop fet això:

    • PARTICIPACIÓ PER VIDEOCONFERÈNCIA. Les persones que hagin pres aquesta opció rebran l’enllaç de connexió a la videoconferència per correu electrònic el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h) i hauran de connectar-s’hi a l’hora inicial per fer les comprovacions tècniques oportunes. La gestió del torn de paraules és a càrrec de la Presidència del Consell.
    • PARTICIPACIÓ PRESENCIAL.  Les persones que hagin consignat la voluntat de ser-hi presents, hauran de rebre la confirmació d’accés a la sala d’actes, cosa que tindrà lloc per correu-e el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h). En cas que el nombre de peticions superi l’aforament de la sala, s’atorgaran per ordre cronològic de sol·licitud, i a la resta de persones se’ls convidarà a participar per videoconferència. A la sala d’actes només hi podran accedir les persones que hagin rebut l’autorització expressa.


    📺 L'Audiència Pública serà retransmesa per streaming a través del següent espai:




  • +

    Atès l’actual context, la sessió serà presencial amb aforament limitat per tal d'evitar aglomeracions de persones i es complementarà amb un sistema d’intervenció per videoconferència per a les persones que ho prefereixin.

    Per poder intervenir a l’Audiència pública és necessari que de forma anticipada es facilitin les dades personals i l’objecte de la intervenció a través del formulari disponible en el següent enllaç:

    FORMULARI DE PETICIÓ D'INTERVENCIÓ

    S’hi admetran peticions fins dilluns 8 de novembre a les 18 h. Un cop fet això:

    • PARTICIPACIÓ PER VIDEOCONFERÈNCIA. Les persones que hagin pres aquesta opció rebran l’enllaç de connexió a la videoconferència per correu electrònic el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h) i hauran de connectar-s’hi a l’hora inicial per fer les comprovacions tècniques oportunes. La gestió del torn de paraules és a càrrec de la Presidència del Consell.
    • PARTICIPACIÓ PRESENCIAL. Les persones que hagin consignat la voluntat de ser-hi presents, hauran de rebre la confirmació d’accés a la sala d’actes, cosa que tindrà lloc per correu-e el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h). En cas que el nombre de peticions superi l’aforament de la sala, s’atorgaran per ordre cronològic de sol·licitud, i a la resta de persones se’ls convidarà a participar per videoconferència. A la sala d’actes només hi podran accedir les persones que hagin rebut l’autorització expressa.

    📺 L'Audiència Pública serà retransmesa per streaming a través del següent espai:




Descripción (Castellano)

  • -

    A causa del actual contexto, la sesión será presencial con aforo limitado con el fin de evitar aglomeraciones de personas y se complementará con un sistema de intervención por videoconferencia para las personas que lo prefieran.

    Para poder intervenir en l’Audiencia pública es necesario que de forma anticipada se faciliten los datos personales y el objeto de la intervención a través del formulario disponible en el siguiente enlace:

    FORMULARIO DE PETICIÓN DE INTERVENCIÓN

    Se admitiran peticiones hasta el lunes 8 de noviembre a las 18 h. Una vez hecho esto:

    • PARTICIPACIÓN POR VIDEOCONFERENCIA. Las personas que hayan tomado esta opción recibiran el enlace de conexión a la videoconferencia por correo-e el mismo día de la sesión (antes de las 14 h) y deberan conectarse a la hora inicial para hacer las comprobaciones técnicas oportunas. La gestión del turno de palabras es a cargo de la Presidencia del Consejo.
    • PARTICIPACIÓN PRESENCIAL. Las personas que hayan consignado la voluntat de estar presentes, deberan recibir la confirmación de acceso a la sala de actos, cosa que tendrá lugar por correo-e el mismo día de la sesión (antes de las 14 h). En caso que el número de peticiones supere el aforo de la sala, las plazas disponibles se otorgaran por ordre cronològico de solicitud, y al resto personas seran invitados a participar por videoconferencia. A la sala d’actes solo podran acceder las personas que hayan recibido la autorización expresa.


    📺 La Audiencia Pública será retransmitida por streaming a través del siguiente espacio:


  • +

    A causa del actual contexto, la sesión será presencial con aforo limitado con el fin de evitar aglomeraciones de personas y se complementará con un sistema de intervención por videoconferencia para las personas que lo prefieran.

    Para poder intervenir en l’Audiencia pública es necesario que de forma anticipada se faciliten los datos personales y el objeto de la intervención a través del formulario disponible en el siguiente enlace:

    FORMULARIO DE PETICIÓN DE INTERVENCIÓN

    Se admitiran peticiones hasta el lunes 8 de noviembre a las 18 h. Una vez hecho esto:

    • PARTICIPACIÓN POR VIDEOCONFERENCIA. Las personas que hayan tomado esta opción recibiran el enlace de conexión a la videoconferencia por correo-e el mismo día de la sesión (antes de las 14 h) y deberan conectarse a la hora inicial para hacer las comprobaciones técnicas oportunas. La gestión del turno de palabras es a cargo de la Presidencia del Consejo.
    • PARTICIPACIÓN PRESENCIAL. Las personas que hayan consignado la voluntat de estar presentes, deberan recibir la confirmación de acceso a la sala de actos, cosa que tendrá lugar por correo-e el mismo día de la sesión (antes de las 14 h). En caso que el número de peticiones supere el aforo de la sala, las plazas disponibles se otorgaran por ordre cronològico de solicitud, y al resto personas seran invitados a participar por videoconferencia. A la sala d’actes solo podran acceder las personas que hayan recibido la autorización expresa.

    📺 La Audiencia Pública será retransmitida por streaming a través del siguiente espacio:


Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir