Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Posant fil a la figa"

Avatar: Admin DecidimBCN Admin DecidimBCN

Cos

  • -["

    Autoria: Fundació Privada Trinijove

    Població a la qual s’adreça: Persones en situació o risc d'exclusió social: persones nouvingudes, dones, jovent, persones amb discapacitat, persones derivades de recursos d'atenció a la salut mental. Com a població beneficiària indirecta: infants.

    Objectius:

    • Generar dos quaderns de lectoescriptura en relació amb els drets sexuals i reproductius (lectura fàcil, un amb contingut més teòric i centrat en el vocabulari; un amb pràctica ortogràfica).
    • Producció d'aquests mateixos quaderns traduïts a tres idiomes presents al grup: castellà, català i urdú.
    • Crear dins del Taller de Creació tèxtil deu vulves de tela com a material complementari didàctic i material amb capacitat expositiva i artística, per a la difusió i sensibilització.
    • Desenvolupar competències bàsiques i transversals: manteniment de rutines, responsabilitat i corresponsabilitat, habilitats comunicatives, autoconeixement, treball en grup, pensament crític i reflexiu, participació, anàlisi i argumentació, creativitat, aplicació de coneixements nous, entre d'altres.
    • Facilitar d'eines i espais de representació.
    • Promoure la transformació social i la lluita contra l'estigmatització del col·lectiu participant: cap a una societat més justa, equitativa i no discriminatòria.
    • Valorar la diversitat i el respecte a la diferència.
    • Fomentar l'autoestima i la tolerància cap a la diversitat cultural.
    • Empoderar les persones participants com a agents de canvi i transmissors culturals.
    ", "

    Autoría: Fundació Privada Trinijove

    Población a la que se dirige: Personas en situación o riesgo de exclusión social: personas recién llegadas, mujeres, jóvenes, personas con discapacidad, personas derivadas de recursos de atención a la salud mental. Como población beneficiaria indirecta: niños.

    Objetivos:

    • Generar dos cuadernos de lectoescritura en relación con los derechos sexuales y reproductivos (lectura fácil, uno con contenido más teórico y centrado en el vocabulario; uno con práctica ortográfica).
    • Producción de estos mismos cuadernos traducidos a tres idiomas presentes en el grupo: castellano, catalán y urdu.
    • Crear dentro del Taller de Creación textil diez vulvas de tela como material complementario didáctico y material con capacidad expositiva y artística, para su difusión y sensibilización.
    • Desarrollar competencias básicas y transversales: mantenimiento de rutinas, responsabilidad y corresponsabilidad, habilidades comunicativas, autoconocimiento, trabajo en grupo, pensamiento crítico y reflexivo, participación, análisis y argumentación, creatividad, aplicación de nuevos conocimientos, entre otros.
    • Facilitar herramientas y espacios de representación.
    • Promover la transformación social y la lucha contra la estigmatización del colectivo participante: hacia una sociedad más justa, equitativa y no discriminatoria.
    • Valorar la diversidad y respeto a la diferencia.
    • Fomentar la autoestima y la tolerancia hacia la diversidad cultural.
    • Empoderar a las personas participantes como agentes de cambio y transmisores culturales.
    "]
  • +["

    Autoria: Fundació Privada Trinijove

    Població a la qual s’adreça: Persones en situació o risc d'exclusió social: persones nouvingudes, dones, jovent, persones amb discapacitat, persones derivades de recursos d'atenció a la salut mental. Com a població beneficiària indirecta: infants.

    Objectius:

    • Generar dos quaderns de lectoescriptura en relació amb els drets sexuals i reproductius (lectura fàcil, un amb contingut més teòric i centrat en el vocabulari; un amb pràctica ortogràfica).
    • Producció d'aquests mateixos quaderns traduïts a tres idiomes presents al grup: castellà, català i urdú.
    • Crear dins del Taller de Creació tèxtil deu vulves de tela com a material complementari didàctic i material amb capacitat expositiva i artística, per a la difusió i sensibilització.
    • Desenvolupar competències bàsiques i transversals: manteniment de rutines, responsabilitat i corresponsabilitat, habilitats comunicatives, autoconeixement, treball en grup, pensament crític i reflexiu, participació, anàlisi i argumentació, creativitat, aplicació de coneixements nous, entre d'altres.
    • Facilitar d'eines i espais de representació.
    • Promoure la transformació social i la lluita contra l'estigmatització del col·lectiu participant: cap a una societat més justa, equitativa i no discriminatòria.
    • Valorar la diversitat i el respecte a la diferència.
    • Fomentar l'autoestima i la tolerància cap a la diversitat cultural.
    • Empoderar les persones participants com a agents de canvi i transmissors culturals.

    ℹ️ Per a més informació consulta la fitxa resum de projecte

    ", "

    Autoría: Fundació Privada Trinijove

    Población a la que se dirige: Personas en situación o riesgo de exclusión social: personas recién llegadas, mujeres, jóvenes, personas con discapacidad, personas derivadas de recursos de atención a la salud mental. Como población beneficiaria indirecta: niños.

    Objetivos:

    • Generar dos cuadernos de lectoescritura en relación con los derechos sexuales y reproductivos (lectura fácil, uno con contenido más teórico y centrado en el vocabulario; uno con práctica ortográfica).
    • Producción de estos mismos cuadernos traducidos a tres idiomas presentes en el grupo: castellano, catalán y urdu.
    • Crear dentro del Taller de Creación textil diez vulvas de tela como material complementario didáctico y material con capacidad expositiva y artística, para su difusión y sensibilización.
    • Desarrollar competencias básicas y transversales: mantenimiento de rutinas, responsabilidad y corresponsabilidad, habilidades comunicativas, autoconocimiento, trabajo en grupo, pensamiento crítico y reflexivo, participación, análisis y argumentación, creatividad, aplicación de nuevos conocimientos, entre otros.
    • Facilitar herramientas y espacios de representación.
    • Promover la transformación social y la lucha contra la estigmatización del colectivo participante: hacia una sociedad más justa, equitativa y no discriminatoria.
    • Valorar la diversidad y respeto a la diferencia.
    • Fomentar la autoestima y la tolerancia hacia la diversidad cultural.
    • Empoderar a las personas participantes como agentes de cambio y transmisores culturales.

    ℹ️ Para más información consulta la ficha resumen del proyecto

    "]

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir