Canvis a "Posant fil a la figa"
Cos (Català)
-
-
Autoria: Fundació Privada Trinijove
Població a la qual s’adreça: Persones en situació o risc d'exclusió social: persones nouvingudes, dones, jovent, persones amb discapacitat, persones derivades de recursos d'atenció a la salut mental. Com a població beneficiària indirecta: infants.
Objectius:
- Generar dos quaderns de lectoescriptura en relació amb els drets sexuals i reproductius (lectura fàcil, un amb contingut més teòric i centrat en el vocabulari; un amb pràctica ortogràfica).
- Producció d'aquests mateixos quaderns traduïts a tres idiomes presents al grup: castellà, català i urdú.
- Crear dins del Taller de Creació tèxtil deu vulves de tela com a material complementari didàctic i material amb capacitat expositiva i artística, per a la difusió i sensibilització.
- Desenvolupar competències bàsiques i transversals: manteniment de rutines, responsabilitat i corresponsabilitat, habilitats comunicatives, autoconeixement, treball en grup, pensament crític i reflexiu, participació, anàlisi i argumentació, creativitat, aplicació de coneixements nous, entre d'altres.
- Facilitar d'eines i espais de representació.
- Promoure la transformació social i la lluita contra l'estigmatització del col·lectiu participant: cap a una societat més justa, equitativa i no discriminatòria.
- Valorar la diversitat i el respecte a la diferència.
- Fomentar l'autoestima i la tolerància cap a la diversitat cultural.
- Empoderar les persones participants com a agents de canvi i transmissors culturals.
ℹ️ Per a més informació consulta la fitxa resum de projecte
-
+
Autoria: Fundació Privada Trinijove
Població a la qual s’adreça: Persones en situació o risc d'exclusió social: persones nouvingudes, dones, jovent, persones amb discapacitat, persones derivades de recursos d'atenció a la salut mental. Com a població beneficiària indirecta: infants.
Objectius:
- Generar dos quaderns de lectoescriptura en relació amb els drets sexuals i reproductius (lectura fàcil, un amb contingut més teòric i centrat en el vocabulari; un amb pràctica ortogràfica).
- Producció d'aquests mateixos quaderns traduïts a tres idiomes presents al grup: castellà, català i urdú.
- Crear dins del Taller de Creació tèxtil deu vulves de tela com a material complementari didàctic i material amb capacitat expositiva i artística, per a la difusió i sensibilització.
- Desenvolupar competències bàsiques i transversals: manteniment de rutines, responsabilitat i corresponsabilitat, habilitats comunicatives, autoconeixement, treball en grup, pensament crític i reflexiu, participació, anàlisi i argumentació, creativitat, aplicació de coneixements nous, entre d'altres.
- Facilitar d'eines i espais de representació.
- Promoure la transformació social i la lluita contra l'estigmatització del col·lectiu participant: cap a una societat més justa, equitativa i no discriminatòria.
- Valorar la diversitat i el respecte a la diferència.
- Fomentar l'autoestima i la tolerància cap a la diversitat cultural.
- Empoderar les persones participants com a agents de canvi i transmissors culturals.
ℹ️ Per a més informació consulta la fitxa resum de projecte
Cos (Castellano)
-
-
Autoría: Fundació Privada Trinijove
Población a la que se dirige: Personas en situación o riesgo de exclusión social: personas recién llegadas, mujeres, jóvenes, personas con discapacidad, personas derivadas de recursos de atención a la salud mental. Como población beneficiaria indirecta: niños.
Objetivos:
- Generar dos cuadernos de lectoescritura en relación con los derechos sexuales y reproductivos (lectura fácil, uno con contenido más teórico y centrado en el vocabulario; uno con práctica ortográfica).
- Producción de estos mismos cuadernos traducidos a tres idiomas presentes en el grupo: castellano, catalán y urdu.
- Crear dentro del Taller de Creación textil diez vulvas de tela como material complementario didáctico y material con capacidad expositiva y artística, para su difusión y sensibilización.
- Desarrollar competencias básicas y transversales: mantenimiento de rutinas, responsabilidad y corresponsabilidad, habilidades comunicativas, autoconocimiento, trabajo en grupo, pensamiento crítico y reflexivo, participación, análisis y argumentación, creatividad, aplicación de nuevos conocimientos, entre otros.
- Facilitar herramientas y espacios de representación.
- Promover la transformación social y la lucha contra la estigmatización del colectivo participante: hacia una sociedad más justa, equitativa y no discriminatoria.
- Valorar la diversidad y respeto a la diferencia.
- Fomentar la autoestima y la tolerancia hacia la diversidad cultural.
- Empoderar a las personas participantes como agentes de cambio y transmisores culturales.
ℹ️ Para más información consulta la ficha resumen del proyecto
-
+
Autoría: Fundació Privada Trinijove
Población a la que se dirige: Personas en situación o riesgo de exclusión social: personas recién llegadas, mujeres, jóvenes, personas con discapacidad, personas derivadas de recursos de atención a la salud mental. Como población beneficiaria indirecta: niños.
Objetivos:
- Generar dos cuadernos de lectoescritura en relación con los derechos sexuales y reproductivos (lectura fácil, uno con contenido más teórico y centrado en el vocabulario; uno con práctica ortográfica).
- Producción de estos mismos cuadernos traducidos a tres idiomas presentes en el grupo: castellano, catalán y urdu.
- Crear dentro del Taller de Creación textil diez vulvas de tela como material complementario didáctico y material con capacidad expositiva y artística, para su difusión y sensibilización.
- Desarrollar competencias básicas y transversales: mantenimiento de rutinas, responsabilidad y corresponsabilidad, habilidades comunicativas, autoconocimiento, trabajo en grupo, pensamiento crítico y reflexivo, participación, análisis y argumentación, creatividad, aplicación de nuevos conocimientos, entre otros.
- Facilitar herramientas y espacios de representación.
- Promover la transformación social y la lucha contra la estigmatización del colectivo participante: hacia una sociedad más justa, equitativa y no discriminatoria.
- Valorar la diversidad y respeto a la diferencia.
- Fomentar la autoestima y la tolerancia hacia la diversidad cultural.
- Empoderar a las personas participantes como agentes de cambio y transmisores culturales.
ℹ️ Para más información consulta la ficha resumen del proyecto
Compartir