Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Objectiu 1. Incrementar la producció, venda i consum d aliments de temporada, de proximitat i ecològics i la distribució en cadenes més curtes, justes i equilibrades"

Avatar: Equip de l'Estratègia 02 Equip de l'Estratègia 02

Descripció (Català)

  • -
    • La majoria del consum alimentari hortofrutícola i de peix a Catalunya prové de l’estat espanyol, essent una part petita la que és d’origen català.
    • Només un 7% de la superfície agrícola catalana es fa en producció ecològica.
    • Hi ha un limitat consum d’aliments de proximitat i ecològics.
    • S’identifica la necessitat de promoure un model de producció, distribució i consum que enforteixi l’economia i la pagesia locals, sigui més ecològic, promogui l’equilibri territorial i la sobirania alimentària, regeneri la cultura alimentària i la gastronomia local i fomenti la generació de vincles amb la ciutadania
    • En conjunt, la població ocupada a Catalunya en el sector primari ha disminuït entre el 2010 i el 2019 gairebé un 24%. 


    Què creus que cal fer des de la ciutat per incrementar la producció, venda i consum d’aliments de temporada, de proximitat i agroecològics i la distribució en cadenes més curtes, justes i equilibrades?

    Quines són les línies de treball a desenvolupar? Quines propostes de projectes o accions concretes ens poden permetre aplicar aquestes línies de treball? Quins agents clau cal mobilitzar? Quines alertes hem de considerar?

    Abans de respondre us recomanem consultar la fitxa d'aquest objectiu.

  • +
    • La majoria del consum alimentari hortofrutícola i de peix a Catalunya prové de l’estat espanyol, essent una part petita la que és d’origen català.
    • Només un 7% de la superfície agrícola catalana es fa en producció ecològica.
    • Hi ha un limitat consum d’aliments de proximitat i ecològics.
    • S’identifica la necessitat de promoure un model de producció, distribució i consum que enforteixi l’economia i la pagesia locals, sigui més ecològic, promogui l’equilibri territorial i la sobirania alimentària, regeneri la cultura alimentària i la gastronomia local i fomenti la generació de vincles amb la ciutadania
    • En conjunt, la població ocupada a Catalunya en el sector primari ha disminuït entre el 2010 i el 2019 gairebé un 24%. 


    Què creus que cal fer des de la ciutat per incrementar la producció, venda i consum d’aliments de temporada, de proximitat i agroecològics i la distribució en cadenes més curtes, justes i equilibrades?

    Quines són les línies de treball a desenvolupar? Quines propostes de projectes o accions concretes ens poden permetre aplicar aquestes línies de treball? Quins agents clau cal mobilitzar? Quines alertes hem de considerar?

    Abans de respondre us recomanem consultar la fitxa d'aquest objectiu.

Descripció (Castellano)

  • -
    • La mayoría del consumo alimentario hortofrutícola y de pescado en Cataluña proviene del estado español, siendo una pequeña parte la que es de origen catalán.
    • Sólo un 7% de la superfície agrícola catalana se realiza en producción ecológica.
    • Hay un limitado consumo de alimentos de proximidad y ecológicos.
    • Se identifica la necesidad de promover un modelo de producción, distribución y consumo que fortalezca la economía y la agricultura local, sea más ecológico, promueva el equilibrio territorial y la soberanía alimentaria, regenere la cultura alimentaria y la gastronomía local y fomente la generación de vínculos con la ciudadanía
    • En conjunto, la población ocupada en Cataluña en el sector primario ha disminuido entre el 2010 y el 2019 casi un 24%

    ¿Qué crees que hay que hacer desde la ciudad para incrementar la producción, venta y consumo de alimentos de temporada, de proximidad y agroecológicos y la distribución en cadenas más cortas, justas y equilibradas?

    ¿Cuáles son las líneas de trabajo a desarrollar? ¿Qué propuestas de proyectos o acciones concretas nos pueden permitir aplicar estas líneas de trabajo? ¿Qué agentes clave hay que mobilizar? ¿Qué alertas tenemos que considerar?

  • +
    • La mayoría del consumo alimentario hortofrutícola y de pescado en Cataluña proviene del estado español, siendo una pequeña parte la que es de origen catalán.
    • Sólo un 7% de la superfície agrícola catalana se realiza en producción ecológica.
    • Hay un limitado consumo de alimentos de proximidad y ecológicos.
    • Se identifica la necesidad de promover un modelo de producción, distribución y consumo que fortalezca la economía y la agricultura local, sea más ecológico, promueva el equilibrio territorial y la soberanía alimentaria, regenere la cultura alimentaria y la gastronomía local y fomente la generación de vínculos con la ciudadanía
    • En conjunto, la población ocupada en Cataluña en el sector primario ha disminuido entre el 2010 y el 2019 casi un 24%

    ¿Qué crees que hay que hacer desde la ciudad para incrementar la producción, venta y consumo de alimentos de temporada, de proximidad y agroecológicos y la distribución en cadenas más cortas, justas y equilibradas?

    ¿Cuáles son las líneas de trabajo a desarrollar? ¿Qué propuestas de proyectos o acciones concretas nos pueden permitir aplicar estas líneas de trabajo? ¿Qué agentes clave hay que mobilizar? ¿Qué alertas tenemos que considerar?

    Antes de responder os recomendamos consultar la ficha de este objetivo

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir